Akif_tospik Arkadaşlar bebeğim 8 aylık 6 dişi vardı gene diş çıkarıyor ama öncekiler gibi değil 2 gündür uyumuyor ağzına elletmiyor emerken ısırıyor yıldım artık. Tetagil karanfil yağı hiç bir fayda etmiyor varmı önerilerimiz çok yoruldum artık
Helpmee Akif_tospik bende 13 aylık azılardan çekiyorum Valla calpol veriyorum yazık çocuğa biz bile ilaç alıyoruz onlar nasıl dayansın
Akif_tospik Helpmee bize de doktorumuz çok zor durumda kalırsanız verin dedi dün mecbur verdim öyle görmeye dayanamıyorum