yareninannesiiii Kızlar sonunda 1 hafta sonra ameliyat olacağım çok heyecanlı ve korkuyorum kızım bir yaşında 1 hafta emmemesi gerekiyormuş ilaçtan dolayı tedirginim biraz daha önce estetik olanlar tavsiye varsa alabilirim. 😍☺️
Almilasmommy yareninannesiiii bende yaza doğru olmayı düşünüyorum. Ameliyatınızı olduktan sonra süreci bizimle de paylaşır mısınız? İnşallah istediğiniz gibi bir buruna sahip olursunuz ameliyatınız başarılı geçer 🙏🏼
Kleopatraaaa___ yareninannesiiii Ben oldum hiç korkulduğu gibi değil. Gayet rahat şekilde atlatmıştım. Tabi bekardım ameliyat olduğumda. Biraz morluk, hafif şişlik olmuştu ama 1 hafta içersinde her şeyim normale döndü. Kendinize stres yapmayın çok güzel geçecek🌸🥰
Asyaveannesi04 yareninannesiiii benim bebeğim doğmadan 2 sene önce olmuştum çok da memnunum eski resimlerime bakıyorum hep iyiki yaptırmışım diyorum ilk 2 gün baya zordu sonrası gayet kolay geçti bol bol ananas, yeşil çay ve maydonoz yedim ödem atması için
Merveee34 yareninannesiiii benim kızım 14 aylıkken 2020 de ameliyat olmustum . Çok rahat geçti . Hastanede 1 gün kaldım sadece o süreçte emzirmedim. Eve gidince doktorum emzirebilirsin demişti
yareninannesiiii Kleopatraaaa___ ben acıdan korkmuyorum tek tedirginliğim kızım acaba uyutabilrcekleri mi bakabilecekler mi bana çok düşkün ve sürekli huy değiştiriyor korkutuyor beni biraz hasta olursa falan diye
yareninannesiiii Asyaveannesi04 çocuktan önce yaptrsaydım gram tedirgin olmazdım sırf onu düşünüyorum
Kleopatraaaa___ yareninannesiiii Evet çocuk olunca bir tık zor olabilir ama 1 hafta inşallah sıkıntı yaşamazsanız sonra toparlanırsınız
yareninannesiiii Merveee34 banada antibiyotik te sıkıntı olmazda ağrı kesici sıkıntı dedi çocuk dr sorarım olmadı
Denizzz88 yareninannesiiii bende burun estetiği oldum hiç korktuğum gibi olmadı keşke daha önceden olsaydım dedim. Sonrasında hiç ağrı vs olmadı çünkü hemşire sürekli buz koy oraya demişti ilk gün gözüm burnum sürekli buz torbaları koydum bütün gün sadece göz altımda biraz morluk oldu ama 1 hafta 10 gün gibi sürede tamamen iyileştim şişlikler hemen inmiyor tabi burnun iyice yerine oturup güzelleşmesi 1 seneyi buluyor
yareninannesiiii Kleopatraaaa___ inşallah tek sıkıntım o inşallah hasta falan olmaz dün ablamlarda kaldık soğuk gu biraz burnu akıyor bende de halsizlik var
Kleopatraaaa___ yareninannesiiii Yaa geçmiş olsun biraz daha sıcakken olsaydınız keşke ama doktorumda birwz serinlikte iyi olur demişti