Ffak Ayy kızlar yetişinnn 😆 kafayı yicem 2 gündür 😁 bebeğim 4 Ay 25 günlük dedim ki atak dönemi bize vurmadı ta ki 2 gündür gece saat başı kalkana kadar 😀 Gece 9da kendi uykusu gelip hemen uyuyor 1 de kalkıyor ya sonra saat başı ayaktayız sizce ataktan mı neden oluyor yaşayan var mı? Ne yapmalıyım?
Endegerlimoglum Ffak uyandiginda napiyo. sakin mi huysuz mu. huysuzsa ataktir. degilse belki uyku duzenini bozuyodur
Asdfg60 Ffak 4 ay 25 günlük benim kızım da 3-4 gündür geceleri saat başı uyanıyor ağlıyor sakinleştirir geri uyutuyorum doymuyor mu ondan mı diye mama verdim yine de aynı ben de ataktır ve geçicidir inşallah diye dua ediyorum 😔😔
Sedaliz Bizimki de aynı günlük, uykuya direniyor , önceleri arabayla gezdirdik öyle uyudu birkaç gün sonra dedik bu böyle olmaz bebek arabsi ile evde uyutuyoruz , arkada zaten hep araba sesi açık çünkü çit sese uyanıyor
Endegerlimoglum Ffak çünkü uykusu bölünüyor uykusunu alamadığı icin huysuz oluyor. atak olabilir. ama bunun kalici olmasini engelleyin. çünkü gece uyanan cocuk cok zor oluyor ugrasmasi. sakinlestirip uyutmaya çalışın her defasinda
Asdfg60 Ffak zaten iştahsız bir çocuktu hep memeyi emmeyi tamamen bıraktı gündüzleri gece emiyor sadece biberonla da zorla veriyorum bir saatte 90-100 ancak yiyor