Hande35 toz alerjısı vardır belkı, benım kızımda bırden bire balgamlı oksuruge basladı 2 aylıktı, klamer antıbıyotık verdık gecmedı, 2 aydır cortsır verıyoruz, her gun yatmadan burnumu serum fızyolojık ıle açıp uyuttuk yoksa uyanıyordu, yatmadan zadıten damla verdık, gun ıcınde aırfıx dıye bır ılac verdık, onun dısında yanında ütü, yemek, temızlık yapmayın, deodorant parfum, yumusatıcı, kullanmayın gunluk toz alın, evı sırke ve arapsabunu ıle silin, kıyafetlerı bıle arap sabunu ıle yıkayın bırr de kurutma makınası kıyafet tozunu topluyor tavsıye derım. Ben bunlara dıkkat ettım duzeldı smdı.