MyDarlingSon Normal değeri en az 13 en fazla 150 diyor. Doktor birşey yok dedi ama benim şikayetlerm var anlamadım nette bakdım en az 50-60 olması lazımmıs aranızda sağlıkcı var mı yada bilgisi olan ?
bilgekizinannesi MyDarlingSon benim 4 dü saçlarım korkunç dökülüyordu öyle bakılmıştı. Ferrum kullandım birkaç ay bir de dalak ciğer yedim hep 16 ya çıkınca doktor normal demişti artık
Edsche MyDarlingSon seninki iyiymiş ben geçen baktırdım 4 çıktı. Baş dönmesi falan oluyodu ilaç takviyesine başladım. Saçlarım zaten o biçim dökülüyo sinirlerim bozuk valla
Sontvbukucu MyDarlingSon 20 se iyi ya benim 2.3 falandı 😂😂 yani düşük degil ama düşüge yakın doktor takviye gerekliyse yazar zaten.
Anestezisttannee Alt sınırın biraz üzerinde olması çok düşük olduğu anlamına gelmez 20 gayet normal insanlarda 4 5 bile cikabiliyor takviye alıyorlar. Doktorunuz takviye gereği bile duymamıştır zannediyorum ki.
Anestezisttannee MyDarlingSon çok bir önemi yok. Sizin değeriniz gayet normal kanda bir çok değer var hiçbiri tam olması gerektiği şekilde asla çıkmaz. Neden böyle takıldınız ki 50 60olsa daha iyi olmaz mı diğer birçok degerinize baktirsaniz hepsi üç asagi beş yukarı oynar yani çokta onemsenicek bişey değil☺️
bilgekizinannesi MyDarlingSon kadınlarda o değerler çok görülmezmiş zaten adetten dolayı bir de Akdeniz ülkesiyiz biz o sebeple 20 normal kabul ediliyor doktor tarafından. Dediğim gibi benim 4 tü takviye dalak ciğer anca 16 yaptı normal dedi doktor