Bebeğim 2 aylık her yatırdığımda 40 dk sonra ağızdan gaz ve su çıkartarak uyanıyor doktor bir şurup verdi ama kullanmak istemedim yan etkisi kalp krizi ve ritim bozukluğu yapıyormuş reflü yatağı kullanıyorum ama fayda etmiyor ağızdan gaz çıkardıktan sonra uyusa bile yine de uyanıyor artık eziyete dönüştü ben uyutuyorum o uyanıyor uykusunu alamadığı içinde çok huzursuz