Bebeğim tükürüğü boğazına kaçtı gözlerini açtı nefes almadan etrafa baktı ağzına elimi soktum ters çevirip sırtına vurdum öyle ağladı akşam da uyumadan burnunu açayım rahat uyusun dedim serum Fizyolojik verdim yine aynısı oldu elim ayağıma dolandı 😢gögsün de ara ara hırıltı var burnu açık ama sanki geride bir tıkanıklık var süt içerken bazen çok tazikli oluyor birden çekiyor ondan olabilir mi sebebi ne? Doktor randevusu 8 inde o zamana kadar yine olur diye korkuyorum ne yapmam lazım ☹️