Yeenianneee Annelerim merhaba. oğlum 6 ay 10 günlük yüz üstü yatırıyorum hemen mizmizlaniyor dönmek istiyor. Desteksiz de oturmuyor. Henüz erken mi bilmiyorum ama nasıl bir yol izlemeliyim sizler neler yaptınız acaba
lceLady Yeenianneee İstemiyor demek ki :) bazılarıda böyle oluyor:) Karşısına sevdigi oyuncakları koymayi deneyin Ayaga kalkma isteği var mı? Ellerinden tutup denediniz mi
Denizanasi92 Yeenianneee benim oğlum 8.ayda tam düşmeden desteksiz oturuyordu. Hiçbir şey yapmıyorum böyle konularda rahat bırakıyorum . Yere koyun bol bol yere bi battaniye atın üstüne nevresim bizim aylarca oturma odamız öyleydi herşeyi orda öğrendi kendi kendine
Deletedmom_48 Yeenianneee benim oğlum 7aylık emekliyor mesela ama desteksiz oturamıyor istemiyorda farkediyorum onu oyüzden hiç takmıyorum kafama rahat bırakıyorum canı nezaman isterse ozaman oturur zaten sizede tavsiye ederim☺️
Mucizemsin21 Yeenianneee dikdörtgen çamaşır sepeti var kenarlarına yumuşak battaniye filan örtün önüne yastık koyun oyuncak koyun yada arada ek gıdasını orda verin benim oğlum 20 günde filan öyle desteksiz oturmayı öğrendi 7 buçuk aylıkken filan🥰
Yeenianneee lceLady ayakta durmayı çok seviyor . Oğlum on gün yoğun bakımda yattı ilk doğduğunda bile kafasını dik tutuyordu :) ayakta tutunca uzun süre duruyor kendini zıplatıyor adım atmaya calisiyor
Yeenianneee Denizanasi92 devamlı yerde zaten ama ben yastığa yaşıyorum onu o yüzden mi dönüp yuvarlanmiyor bilmiyorum. Artık yastiksiz direk yatırıp etrafına oyuncaklarını koyuyorum bakalım :)
Yeenianneee Deletedmom_48 benimki tembel yüz üstü durunca hemen ağlıyor paşam 😂 yüz üstü dursa emekler belki dee
Yeenianneee Mucizemsin21 ben tüm ek gıdalarıni mama sandalyesinde veriyorum. Bazen iki yastık arasına oturtuyorum bakalım ne zaman emekleyip oturacak 😁
Deletedmom_48 Yeenianneee benimkide öyleydi karunüstü egzersiz yaptırmıyodu bi baktım döne döne gidiyor biyerlere bi baktım emekliyo vakti gelince isteyince yapıyolar yani:)
Mucizemsin21 Yeenianneee mama sandalyesinden ziyade o sepeti denerseniz oturması için daha yardımcı bence canım zamanı gelince hepsini yapıyorlar merak etme😂