Deletedmom_100 Umarım pişman olmam 😐 Kızlar yüzüğüm hamilelikten sonra hiç olmamaya başlamıştı söylemesi ayıp baget pırlantaydı ve sıkılmıştımda bende eşimin kuyumcu arkadaşında 14 ayar tek taş yüzük gördüm inanılmaz hoşuma gitti dedimki bu yüzük benim olmalı 🥱 takas yaptım umarım pişman olmam 😵💫😵💫 sizce nasıl
joyfulmom Deletedmom_100 Takas mı? Pırlantayı verip 14 ayar yüzük mu aldınız? O gün burada post açıp fikir istemistiniz sanırım. Pırlantanız dursaydi 14 ayar bir yüzük ne kadar olabilir ki takas yapmaya değmez bence güle güle kullanın diyelim yapmışsınız artık 😊
gibicibicis Deletedmom_100 yeni aldığınız tek taş daha çok pırlanta gibi duruyor ve çoook güzel aşırı beğendim güle güle kullanın 🌸
Deletedmom_100 joyfulmom evet evet :) valla extra olarak yüzük alacak durumum yok şuan mecbur takas etmem gerekti içimde kalacağına takas edeyim dedim amannn :)
Arsima19 Deletedmom_100 model güzel olabilir güle güle kullanın ama pırlanta verip 14 ayar yüzük almak pek karlı olmamış. Köse de dursaydı keşke
Deletedmom_100 Arsima19 farkındayım ama şuan extra alacak dutumum yok bu modelide aklımdan çıkaramadım :)
PatronBebek Deletedmom_100 benimde 2 tane kalın bilezik vardı onları verip incecik 4 tane Ajda bilezik aldım aynı senin gibi inşallah pişman olmam diye diye aldım 😄 bende takas yapmıştım bin tl kaybım oldu keşke sende kaybını sorup alsaydın. Benimde 7 taşlı yüzük var onu verip baget istiyorum