Tksyaysenur650 Bebeğim iki aylık emziriyorum reflüsü olduğu için doktor hemen yatırma 30 dk dik tut dedi kucağımda uykuya dalıyor beşiğine koyunca uyanıyor yada yirmi dakika uyuyor yine uyanıyor ne yapmam lazım bi çözüm bulan var mı
Woman35 Tksyaysenur650 reflü için uygun mu yatış pozisyonu bilemiyorum ama uygunsa eğer deneyin isterseniz