Benim ikinci gebeliğim daha yeni öğrendim kızım şuan bir yaş 4 aylık sezaryen olmuştum özeller çok pahalı olduğu için devlette doğurmayı düşünüyorum acaba normal diye zorlarlar mı yoksa sezaryen mi yaparlar bilgisi olan var mı devlet olduğu için sezaryen yapmaz belki diye düşündüm🤔