Oğlum kreşe gidiyor geçen hafta öksürük başladı tabi burun akıntısı da var doktora götürdüm boğazı kırmızı baya dedi kültür verdik temiz çıktı sonra ateş başladı 37,8 civarında boğazında aftlar çıktı su içemedi, ateş bitti 2 gün sonra ellerinde ve ağız çevresinde kırmızı noktalar oldu el-ayak-ağız hastalığı geçiriyor sınıfta başka bir çocuktan almış mikrobu 🤦♀️ süreç nasıl tecrübeliler var mı ? Tekrar ateş olur mu ?