aleys yenidoğan bebekte su verilmesini tavsiye etmem, doktorlar da bu yönde düşünüyor. Siz sütünüzü verin. Ne kadar içebiliyorsa verin hiçbir zararı yok, fazla içerse ağzının kenarından sızdırarak atar zaten. Doktor bana öyle demişti bende sürekli sütümü sağıp veriyordum meme reddi vardı diye