Kızlar bebeğim 9gunluk oldu sarılık tedavisi gördük hastaneden çıktık kontrole geldiğmizde değerin tekrar yükseldiğini gördük kilo alımında problem yok doktor beslenme kaynaklı olmadığını söylüyor bir sürü tahliller yapıldı çok üzgünüm böyle bişey yaşayan var mı