Mlk026 Tehlikeli değil yani yarım ölçü calpolle aynı calpol yarım saatte etki gösteriyor fitil 5 dk da
Aloneeee dfnmry ben oğlumda kullandım. Bir sorun yaşamadık. İlk kullandığımda 4 aylık felandı sanırım
CizerBirAnne dfnmry iki kere kullandım sadece, bi aşıda ateşi düşmemişti bir de influenza olduğunda calpolü içmediği için. Hiç de bir sorun yaşamadık. Toplatıldığından filan bahsedilmiş ama doktor yazdı bize, gayet de kolay bulduk.
Sess dfnmry gecen doktordaydık verdiklerimi sayıyordum. Calpolle bu fitili aynı anda bir daha sakın verme karaciğerine çok zarar verir dedi. 39.7 ateşi gorunce elimde ne var ne yok kullanmışım tabi aceleyle bir daha yapmam dedim. Tek başına kullan zaten calpol ateş için işe yaramaz artık onu kullanma dedi. Ben fitili bıçakla yanlarını siyirip epey bi inceltiyorum gozume çok buyuk geliyor kibarca cevresini salatalik soyar gibi yarisina kadar inceltiyorum zeytinyagina batiriyorum
acimavi dfnmry kızım küçükken ateşi olduğu zamanlarda etkisini çabuk göstermesi için bu fitili kullandım birkaç kere. Yan etkisini görmedim
gulcegulkan dfnmry cocuk acil hemsiresiyim paranox s olan sadece parasetamol içerir paranox içinde fenobarbital denilen bir tur nobet durdurucu sakinleştirici içerir paranox toplatildi paranox s güvenlidir calpolden farki yoktur
gocebebirbayan dfnmry saçmalamayın. Baştakilere de bu kadar güvenmeyin. Sizin sağlığınızı düşündüğünüzü sandığınız insanlar için siz bir hiçsiniz. Bu ilaç dışardan geliyordu büyük ihtimalle, doların yükselmesi tl nin düşmesi ile durduruldu. Bence siz araştırın
Huysuz dfnmry ısrarla aramamın sebebi doktorumuzun alın uygulayın ateşi düssün demesi doktorum önerdi yani. ateşi dusmedı anneme gtmiştim ve o ilçede cocuk doktoru yoktu. Doktorumda fitil bulabılırsen tekrar ver dedı aşı olduktan sonra kendıde fitil uyguladı cocuguma . Aksı bır durum olsa doktorum uyarırdı keza doktoruma guvenıyorum. Boyle bır bılgıyı bılmemesı ımkansız.