Betullyilmaz_ olmaz olur mu benim oğlum da havuç, elma, yumurta beyazı, ev tozu alerjisi vardı. Kakaya sadece 2 aylıkken falan mukus oldu süt ürünü diyeti yapmıştım sonra düzeldi o ama hep vücudu tepki veriyor egzama gibi daima kaşınır hep kabuklu yaralar oluyor vücudunda.
Haliyle dokunmuş oluyor neden yedir dedi acaba benim doktorum kes bi süre sonra deneyerek ver diyordu sonra baktık yine tepki veriyor yine 2 hafta kadar kestiriyor sonra yine dene diyor. Elma ve havuç bitti sorun yaşamıyoruz onda ama yumurta beyazı özellikle devam çok kabartıyor.