Aynı ben daha 2 gün önce post açmıştım bunla ilgili. 5 ay önce belden uyuşmalı sezeryan oldum. İnanılmaz ağrı çekiyorum elimi vuramıyorum o iğne yapılan yere. Eğilemiyorum hatta bebeğimi kucağa alamıyorum. Sonra evde dikloron 75 ml iğne vardı yeni sezeryan olduğumda vermişti doktor ama yapamamıştım iğneyi, onu alıp sağlık ocağında vurduruyorum 3 gün sonra iyi oldum. Ağlaya ağlaya kalkıyordum ayağa şimdi normal hayatıma döndüm. O acıyı çok iyi bilirim çok zor, ama yürüyüş yapın açılıyor biraz ve azalıyor ağrı ben hep yürüyüş yaptım hafifledi iğnede tam iyileştirdi ama yerine dokununca ağrıyor hala