Toman ne olur şu çevre bir sussun bir anneyi en çok yoran bebeğinden çok onlar. Benim kayınvalidem de bu kervana katılmıştı bir ara kilo almamış bilmem ne doktorun dediğine bakma sen vs eşim bir dahaki doktor kontrolüne sana getirelim sen olmuşsun doktor haberimiz yokmuş dedi daha o gün bu gündür demiyor. Doktorlar gerileme veya kilo alma yetersizliği görde mama takviyesi söylüyorlar zaten eğer sen kendi içini rahat tutmak istiyorsan geceleri uyumadan önce veya gün içinde verebilirsin ben vermedim benim kızım almadı sonra biberon tutmamaya başladı emzik tutmamaya başladı mama zaten kabul etmiyor en azından bunun önüne geçebilmek için ben 2. Çocuğuma vereceğim sırf kendi tecrübem ile alakalı yoksa gerçekten başkasının ne dediği hiç umrumda olup çocuğum neden zayıf kilo almıyor demedim.