Bebeğim yeni doğduğu zamanlar memede yatardı ilk çocuğum bu arada bı kaç aylık oldu 2 aylikken hatırlıyorum ayagimda sallamaya heveslendim sallamak istiyordum o zaman ta bu zamana kadar kucagimda veya ayağımda salliyarak yatıyor hata yaptım alıştı şuan 11 aylık arada bir nadiren memede uyuya kalıyor şuan bile sallıyorum yatması için görümcem ikizleri var çocuklarin ortasında uzanıyor onlar da uyuyorlar çocuğum la aralarında 5 aylık var bende istiyorum ki pispis la yanına uzanim yatsın bunu nasıl becerebilirim ya ne zamana kadar böyle gidecek nasıl kendi yatmasini öğretebilirim fikir alabilir miyim lütfen nn🥲