Benimki de 3300 doğdu ilk iki ay birer kilo aldı şuan 4 ay 13 günlük 7.600 kilo sadece anne sütü alıyor sadece ilk başta sarılık olmaması için biraz mama vermiştim ❤️ ama her bebek kendi özgüdür bu yüzden kıyaslama yapmayın yapmayalım biraz da bünye meselesi 🤍