Reflülü şekilde fışkırıcasına bir kusma ise mide kapakçığı gelişince yani bebek oturmaya başladığında azalır yürümeye başladığında tamamen geçer demişti bizim doktorumuz, bebeğinizi evde de pusete oturtun yatar vaziyette olmasın ki geri gelmesin midesindekiler yine, bebeğimi emzirip yerine koyduğumda ağzı açık süt şişesi gibi emdiği geri gelirdi hepsi sonra doktorumuz dedi emdikten sonra en az yarım saat omzunda duracak dik bir şekilde sarsmadan, sonra da pusete oturtun demişti biz bu şekilde günde 8-10 kez kusan bebeğimi 3-4 defaya kadar azaltmıştık