bal_cocuk Hiçbir hastalık yoktu, sezeryan doğum yaptı,4 gün sonra sırt ağrısı falan vardı sadece,kusma basladi. Hastaneye götürdük, birkaç saat sonra yoğun bakıma aldılar, vefat etti dediler o gün. Yakın zamanda sezeryan oldugu için Otopsi yapılmasına karar verdi savcı, otopsiye gitti. Hastanede bile ölüm raporuna şüpheli ölüm olarak geçti,doktorlar biz bir neden bulamadik dedi. Otopsi sonucunda belli olack