Happy Kids Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Emzirirken saç boyatma
Nslhn53
Bilgisi olan var mı ? Zararlı mı ?
PelinKaraca
Nslhn53
ben boyattım bi şey olmamıştı ☺️
Shylkyc
Nslhn53
ben 40 çıkmadan boyattım. Herşey normal: )
Nslhn53
Sütünüzü sağıp dökmediniz değil mi
PelinKaraca
Nslhn53
hayır sadece kafam boyalıyken yanına girmedim hepsi o.
Nslhn53
Teşekkür ederim ☺️
Maviucurtma
Ben boyatmak istiyorum ama çekiniyorum bebeği kimyasala maruz bırakırım diye