mrvelfada benim oğlum da öyle . 16 aylık . İnatçı ve elinden birşey alındığında veya istemediği birşey yaptırmaya çalıştığımda bağırıyor itiraz ediyor. Bunlar dönemsel şeyler yani çocuk kendini tanımaya başlıyor, birey olduğunu anlayıp belki bize de göstermeye çalışıyor, bir kaç uzmandan dinlediğim kadarıyla da bu itiraz etme inatlaşma durumları gelişimin bir parçası olarak görülüyor . E konuşamadığı için de ağlıyor bağırıyor ne yapsın garibim ☺️ O yüzden çok şımarttık diye bakmamak lazım diye düşünüyorum. Ben de çok geriliyordum ilk zamanlar dışarı çıktığımızda falan ama eşim bu konuda beni hep cesaretlendirdi , eşimle birlikte sakin kalmaya başladım artık, normal olduğunu biliyorum ve kendimi sıkmamaya çalışıyorum. Ona anlatıyoruz güzelce eğer ısrar ederse dikkatini başka şeye vermeye çalışıyoruz ya da oyunla halletmeye çalışıyoruz. Hallolmayacak gibiyse de fazla ağlatmadan onun dediğini yapıyoruz.