Ervabk Bugün 3 aylik oldu 40dkk boyunca emdi cektigimde elini yumruk halinde hemen agzina götürdü acaba doymuyor mu
Tuba_ece Ervabk 40 dk boyunca aktif emdi mi peki ? K sesi çıkarımı ve yutkunma hareketini gördünüz mü ? 40 dk çok uzun bi süre gibi geldi bana.
Elisaamm1612 Ervabk bazı bebeklerde emme refleksi kuvvetli oluyor yalancı meme verin yada bırakın elini emsin eğer memenizden süt geldiğine eminseniz bezini yeterince ıslatıyor ve kilo alımı iyiyse endişe etmeyin
Birdirbire Ervabk ahh benim bebeğimde daha doyma duyguları olmadığı için öyle oluyor dedi doktor günlük 5 çişli bez oluyor ve kilo aşımı iyiyse doyuyordur
Ervabk Tuba_ece evet duydum ve son bi hftdir yarim saat sürüyor emmesi ilk dogdugu haftalardada 40dkkyi az geciyordu emmesi
Tuba_ece Ervabk Artık çiş sayısı ve kilo alımından anlarsınız doyup doğmadıiını o el emmesi açlıktan değildir diye düşünüyorum öyleyse