Merhaba herkese benim oğlum prematüre 6 Ay oldu doğalı inmemiş testis durumu var doktoru kontrol altına aldı ama üroloji testisin kasikta kaldığını inmesini ongormedigini söyledi. Ertelemek iyi değilmiş sıcaklığa maruz kalıyormuş testis . Bu ilerde çocuk sahibi olmasını etkileyebilirmis. Bu ay ameliyat olucaz
istanbul memorial bahcelievler 60bin tl istediler biraz fazla geldi açıkçası. Ozel sigortada karsilamiyor bu durumu.Siz ne kadara yaptirdiniz