[silindi] Aile evimde üst katımızda babaannem otururdu, alt kattaki komşular da sessizdi. Zaten yaşlıydı. Bundan 9 yıl önce ilk defa üni için başka yerde yaşayınca gelen her ses bu ne yaaaa diyip kapıya dayanma isteği uyandırıyordu. Ondan sonra oturduğum site resmen sadece öğrenciler ve bekar çalışanlardan oluştuğu için ses hiç eksik olmazdı. E alıştım ben de. Evi başımıza yıkmadıkları sürece ve bebeğim o seslere uyanmıyorsa pek umrumda olmaz. Bebeğim uyanıyorsa apartmanı ateşe de verebilirim 🥲