Nurci Kızlar 10 aylık oğluma Akdeniz ateşi taşıyıcı teşhisi konuldu var mı bilgisi olan yardımcı olabilecek
Aylingneess Nurci canım çok yakın bi arkadaşımda vardı sıkıntı stres olduğunda atak geçiriyordu vücudunda herhangi bi eklem yerine ağrı giriyordu hastahanede yatıcAk kadar ağır boyuttaydı ağrıları
FtmElf Nurci ben Akdeniz ateşi hastasıyım sürekli kullanmamız gereken bi hapımız var yeğenlerim var biri 8 yaşında biri 12 ikisi de Akdeniz ateşi onlarda hap kullanıyor ama bebekler de nasıl olur bilmiyorum kuzum
Aylingneess Nurci ilaç kullanmıyordu canım hastahaneye gidip serum takıp 1-2gece yatıp çıkıyordu ama şimdilerde atağı kalmamış bu dediğim 15-17 yaşlarında oluyordu şimdi 23yaşında arada konuşuyoruz ataklarım kalmadı şükür azaldı dedi
MinikMucizemNil Yeğenime de bir üniversite hastanesinde akdeniz anemisi hastası teşhisi konulmuştu. Ömür boyu ilaç kullanacak dediler. Meğer yanlış teşhismiş. Birkaç doktora daha götürün bence
Nurci MinikMucizemNil profesöre götürdüm canım ama tahlil araştırma hastanesinde yapıldı inşallah yanlıştır ama bütün bulgular var her ay ateşlenme vücutta döküntü gibi
FtmElf Nurci teşekkür ederim en büyük belirti genelde karın ağrısı olur onlarda da karın ağrısı ve ateş oldu