Aslihan21 ilerleyişini göre değişir ben gitmedim kimsenin evine iyice oturana kadar parka gittik bir kere okadar.
Biraz düzen oturunca gittim ondada gittiğim çocukluk arkadaşımdı onunda çocuğu vardı her ihtimale karşı önlem almıştık kaçamakları çok olmamasına rağmen