Merhaba değerli anneler. Oğlum 43 günlükken sünnet ettirdik. Sünnet sonrası pipide gömüklük oluştu şuan 8 aylık hala pipi içerde geri ittigimde çıkıyor ama tekrar içe kaçıyor. Bu durumu yaşayan anneler oldu mu. Ben korkuyorum biraz tekrar bir işlem gerekir diye. Doktor kilolu büyüdükçe kilo verdikçe düzelecek diyor ama ben siz tecrübeli annelere danışmak istedim. Şimdiden teşekkürler.