minnos004 Iyi geceler kızlar. Benim kizim tam 14 aylik emxiriyorum. Form da okuduğum kadari ile bebegini hem emzirip hemde süt veren cok anne var. Ben kizima su tek veriyorum tabi hoşaf mandalina Nar muz da yer arada. Acaba sütte vermem gerekiyor mu.
Elifaydin minnos004 ben kızıma vermiyorum vermeyide düşünmüyorum hem kansızlık yapıyor hem de çiğ inek sütü hastalık yapıyor . Onun yerine fermente halini verin yoğurt kefir gibi
Dolores minnos004 ben de kararsızım. Doktorumuz günde 1 çay bardağı ver dedi. Ama süt ile ilgili o kadar olumsuz şey okuyorum ki. Her gün peynir ve yoğurt yedirmeye çalışıyorum. Süt verip vermeme konusunda kararsızım hala.
Damlasu23 minnos004 ben vermiyorum kızım 13 aylığı geçti sadece emziriyorum yeterli diye düşünüyorum emzirme dönemi bitince başlarım büyük ihtimalle 💫
minnos004 Elifaydin bende öyle düşünüyorum ama çok kişinin verdiğini görünce de fikrinizi alayım dedim tesekkur ederim cevabınız için
minnos004 Hilosssazra yani bencede bugün bir annemiz ek gida da iki paket süt içirdigini 250ml liklerden. Sutten kesince miktarının arttığını yazınca acaba ben mi yanlış yapıyorum diye düşündüm. Sizin ve cevap veren arkadaşların düşüncesiyle yanlış yapmadığıma emin oldum. 🙂 teşekkür ederim
MelindaMelisa minnos004 Kızım 32 aylık hala süt vermedim.Onun yerine yoğurt ayran kegir içirirsiniz.Süt kansızlığa neden oluyor.