Nejlayigit10 Hansmomyy kesinlikle tedagil ama ben jelini değil kapsül kapsül toz halini kullandım hiç anlamadım diş nasıl çıktı ağrı sızı herşey bitti onu kullanamay baslayinca
Guledanur Hansmomyy 2 sinide denedim bizde ikiside ise yaramadı dişin patlıcanlı anladım zaman aferin şurup veriyorum bana gire daha etkili hem uyku yapıyor hem ağrısı olmuyor azı dişlerin nasıl çıktığını anlamadım bile
Feyzosumunannesi Hansmomyy teyagil aldım 2 gündür kullanıyorum toz şeker halinde daha iyi smdi bide karanfil yağı ile zeytinbyagi da sürüyorum
sarmaliklahana Hansmomyy ben direk tetagil kapsül kullandım çok çok kolay ve sakin gecti diş serüvenimiz. 5 aydan 13. Aya kadar kullandım hergün vermedim cok sancı olunca verdim.
Hansmomyy Nejlayigit10 nasıl kullandınız ne sıklıkla acaba bende şimdi aldım geldim nasıl kullanacağım bilemedim
Hansmomyy Feyzosumunannesi nasıl kullandınız ne sıklıkla acaba bende şimdi aldım geldim nasıl kullanacağım bilemedim
Guledanur Hansmomyy yok önermedi sünnet olduğunda vermişti baktım ise yarıyor bende dış döneminde grip olduğunda yarım ölçek kullandım ve ise yaradı
Feyzosumunannesi Hansmomyy hayır ablam 😆 diş asistanı doktoru ile de baya samimiyiz o söylemiş kullansin diye çok rahatlatıyor ama mutlaka zeytinyağı ile karıştırmak lazım yoksa yakar
Hansmomyy Feyzosumunannesi ayyyy bende kullanayım mesela ölçü olarak nasıl karıştırdınız bilgi verir misiniz acaba ❤️
Hansmomyy sarmaliklahana nasıl kullandınız ne sıklıkla acaba bende şimdi aldım geldim nasıl kullanacağım bilemedim
Feyzosumunannesi Hansmomyy 1 damlaya 3 damla zeytinyagj koyup karıştırdım once tadına siz bakın mutlaka çok aci oluyor
lolaa Hanimlar tetagili verirken bebegimin direk agzina dokuyorum masaj yaptirmiyo benimki, yine de ise yrar mi sizce?
Nejlayigit10 gozgozanne 7 aylık ben avcuumun içine dokuyorum azıcık azıcık alıp dis etineasaj yaparak uyguluyorum ağzında eriyip gidiyor zaten