Denizzz88 Hanımlar merhaba, oğlum cumartesi günü kanal tedavisi olacak genel anestezi ile küçük olduğu için endişeleniyorum biraz ama yapılması lazımmış, sizler böyle bi deneyim yaşadınız mı süreç nasıldı
Denizzz88 Lezginka vurunca dişi kökü zedelenmiş ara ara iltihap yapabilirmiş yani sürekli antibiyotik kullanması gerekicek her iltihapta net çözüm dişi çekmek ama onuda çok tavsiye etmiyorlar daha küçük orda boşluk olması konuşmasını bile etkileyebilir diye. Bizde bilmiyoruz yani hala ortada kaldı ne yapılacağı kanal da olmadı henüz
wisesmom Denizzz88 merhaba, geçmiş olsun. Aynı şeyi biz de bugün duyduk doktordan. Siz yaptırdınız mı kanal tedavisini bebeğinize? Nasıldı süreç? Çok memnun olurum bilgi paylaşabilirsiniz.
Denizzz88 wisesmom merhaba evet yapıldı fakat benim kuzenim de dişçi o anestezi olmasın dedi yani tek bir diş için o kadar anestezi girmesin vücuduna bi şekilde tutup yavaş yavaş yapmaya çalışırız dedi ve gerçekten anestezisiz 10 dakika içinde yaptılar evet çok ağladı belki travma bile olmuş olabilir dişçilere karşı ama kanal tedavisininde garantisi yokmuş tekrarlayabilirmiş iltihap o yüzden bu şekilde karar verdik şuanlık bir sorun yok ama o dişin rengi değişti belki düşebilir de dendi bakalım şimdilik iyi gidiyor sorun yaratmadı. Sizede çok geçmiş olsun birkaç pedodontiye danışın hemen karar vermeyin