hatice333333 kızlar doğum yapalı 5 ay oldu 2 aydır düzenli adet oluyorum bu ay 5 gün gecikti sancim ve felaket bel agrimda var 3 kez idrar testi yaptim hep negatif bebeğimi emziriyorum çok korkuyorum aranızda benim gibi olan varmı acaba bebegim çok küçük daha rabbim olmayanlara versin 🙏🙏
[silindi] hatice333333 merak etme canım emzirdiğin sürece düzensizlik çok normal, ama tedbiri elden bırakma korunmaya devam et. Benimde gecikiyor bazen 1 hafta bazen 1 ay olmadığı oluyor, doğum yapalı 14 ay oldu düzensizlik devam ediyor. Yani takma kafana 🙂
Hayalim9786 hatice333333 bebeğim 4 ay 25 günlük ve bende ilk 3 ay düzenli oldum bu ay 12 gün geçikti evde test yaptım negatif çıktı teste fazla güvenmiyorum çünkü ilk bebeğimde 4-5 kere yapmıştım göstermemişti sonra kan vermeye gittim geldim oldum 😊
Kuzey1 Ayni durum bendede oldu doğum yaptim iki ay duzenli adet oldum 3.ay 10 gun geçti test yaptim negatif kan testi yaptrdim negatif hemen spiral taktirdim korkudan😄 ama Emzirme döneminde böyle düzensizlikler normalmis
hatice333333 Kuzey1 kan testi yapmaya cesaretim bile yok valla ama idrar testlerim negatif hep ilkcocugum emmedi onda hep duzeliydi bunda emzirdigim için bilemiyorum 😊