Elimle birşey sıksam şöyle çok hafif diyelim ki kavanoz açtım yada atıyorum dolmalık birşeyin içini açayım dolapları siliyorum bezi sık tekrar sil. Tekrar sık sil yada bir yeri ovalasam o zaman ağrı yok 2-3 saat sonra bileklerim kopacak gibi bir ağrı 5 senedir böyle şimdi dahada arttı eskiden sadece zorladığımda ağrırdı şimdi ufacık bi tencereyi tek elle kaldırsam sızlamaya başlıyor bu neyin nesi böyle ? Bunun için hastaneye gidilir mi bilmiyorum ki hiç