Balbeby siz yokken kayınvalideniz anne gitti seni bıraktı falan gibi konuşmuş olabilir mi acaba? Bi kaynana olarak tavrı nasıldır, bazı kaynanalar torunlarını kendi çocukları zannediyorlar ya anneden soğutmak için elinden geleni yapıyorlar hani. Benim kayınpederim de bazen oğluma anne yookk gittii diyo oğlum farklı odadayken, çocuğun bizim olduğumuz odaya bi gelişi var bi yüz ifadesi var görmeniz lazım içim gidiyor baba şöyle konuşma çocuğa diye 100 oldu söylüyorum, niyeti kötü değil biliyorum ama bunun çocuğuma bi travma olabileceğini düşünmüyor hiç. Belki sizin bebişe de bu tarz birsey soylediyseler, o geldi aklıma.