X’e bastıkça reklam aciliyor. Kör de değilim çolak da… Tam X’e basiyorum ama yine de reklama yönlendiriyor uygulama. Hem de arka arkaya defalarca. Ya bebegimiz var zamanimiz yok. Yoğunluktan, yorgunluktan bir seye bakip cıkmak bile lüks oluyor bazen. Bir ben miyim bunu yaşayan Allah aşkına?Bize neden bunu yaşatıyorsunuz sevgili uygulama yöneticileri? Milyon kere h.burada reklami karsimiza cikinca gidip h.buradadan alisveris yapasimız mı geliyor sizce? Aksine soğuyorum.