Arkadaslar bebeğim 6 aylık. Cocuk şarkıları, normal pop, slow , yabancı , böyle şarkılar açıyorum . İzletmiyorum tabi. Mirkelamın elma değil ayva şarkısı var, bi ara denk geldi birkaç kere çaldım sıkıntı yoktu. Dün ağzıma takılmış , başlarken müzik çalıyor böyle kestirmeli şekilde. En başında , başlarken. Onu söylediğimde bebeğim ağlamaya başlıyor. Ama başka şarkı söylesem ya gülüyor ya tepkisiz. Ama o şarkıda ağlıyor. Neden olabilir ? Çalmıyorum üstelik kendim söyledim ağladı. Küçükken bende sibel alas’ın adam şarkısından korkardım cünkü gök gürültüsü ile başlardı ama bu sarkıda neden ağlıyor bebeğim anlam veremedim