Tamquc benim bebeğim de tam 12 aylık oldu kız. Oyuncağını uzatıyor bana alıyorum bağırıp ağlamaya başlıyor geri uzatıyorum yine aynısını yapıyor. Yapmasını istemediğim birşeye “hayır” dediğim zaman ağlamaya başlıyor tekrar aynı şeyi gözümün içine baka baka yapıyor mesela kitaplarını yırtıyor yiyor vs. Bir de hayır dediğim an önce ah diyip vuruyor bi tane. Sakin kalmaya çalışıyoruz minik ergen deyip geçiyoruz büyümek sancılı derler sonuçta vardır bir dertleri miniklerin 🥹