Lykiavvv 8 aylık bebeği olan canım anneler bebeklerinizde uyku gerilemesi oldu mu? Ve daha nicesi. Mesela anneden ayrılmama. Gibi falan
F-Duru26 Lykiavvv 8. Aya girerken oldu şuan 8+5 günlük sabahları zorlanıyorum bazen gece de çok nadir. Ama anneden babadan ayrılmama hala devam ediyor. Hepimizin yardımcısı olsun rabbim
Atahaninannesipnr Lykiavvv korkutmak gibi olmasın az once mutfağa geldim ve ağlıyorum saçımı başımı yoluyorum artık 8 ay 10 günlük ilk defa bebeğim olduğunu hissettim diyebilirim sıfır uykuyla yaşıyorum 2 haftadır
Lykiavvv Atahaninannesipnr uykuyu bu kadar tatlı bilmezdim. Gerçekten benimde gücüm kalmadı artık. Gecelerden nefret ettim. Uyku zaten yok sıfır. Şu an uyandı oturuyoruz, amaçsızca 😭
Sukranclpn Lykiavvv evet 8 ay atak haftalarindanmis bnmde oyle 8 e bir hafta kala basladi su an 8 ay 6 gunluk iste ayni bklm ne zmn biter
Atahaninannesipnr Lykiavvv dün gece 5.5 ta kalktık şuan hala başındayım uyutuyorum bı WC ye gidebiliyorum anca sonra hooppp başa ben bide calisiyorim evden düşünün aynaya bakmaya utanıyorum artık cidden delirmek üzereyim
AAhsenn Lykiavvv kesinlikle 4. Aydan daha zor bir atakmış sürekli arkamdan ağlıyor kendi kendine oyuncaklarıyla oynardı gece saat başı uyanmalar Allah hepimize sabır versin 🙏
Lykiavvv Atahaninannesipnr ne uyku uyur oldu ne de bensiz oyun oynar oldu. Kanepeye bile oturamiyorum. Kucağımda olsun oyun oynasın. İstediği bu. Ne yapıcam,nasıl alıştıracağım bilmiyorum ya
Atahaninannesipnr Lykiavvv vallahi bilmiyorum ama iyi değiliz böyle soylenen annenlere çok sinir olurdum ama insan cidden güçten düşünce soyleniomus Allah yardimcimiz olsun
__mom Lykiavvv 7 ay 20 gün oldu ben yanından kalkınca 10 dk sonra uyanıyor uyurkende tek göz kontrol ediyor göremezse ağlıyor bazen kalkmayım diye numaradan emiyor son zamanlar
gamzekuzey2505 Benim oğlum da 8 ay 8 günlük son 1 aydır arkamı döndüğümde ağlama huysuzlanma modunda. 4 diş birlikte cıkarıyor ve atak birleşti gece 21-02 arası deliksiz uyurdu şimdi her saat memede ben oturarak o memede uyuyor bıraktıgımda ağlıyor 😴
Lykiavvv gamzekuzey2505 ya evet normalde 9da uyutmaya götürürdum en geç 10 da uyurdu. Şimdi 2,3 saat bile emdiği oluyor. Uykuya mı zor dalıyor yoksa emmek istediği için mi emiyor anlamıyorum. Gece kırk kere uyanıyor. inşALLAH en kısa zamanda biter ya