Zeynepkirez Merhabalar bebeğimde B12 eksikliği var bugün hematoloji bölümüne gittigimizde, dodex kasa uygulanan ampul iğne yazdı bunu haftada bir defa icirecekmişiz. İğne sonuçta bilmiyorum guvenemedim başına gelen var mı yardimci olurmusunuz ?
Havvis Zeynepkirez merhabalar bizimde b12 eksikti 1yaş civarıydı kızımın bize damla verdi onu kullandık gayette memnun kalmıstık
Havvis Havvis Zeynepkirez iğne hakkında bir bilgim yok ama post üstte kalsın diye bilgimi paylasıyım dedim :)
Leyla13 Zeynepkirez merhaba doktorun söylediğine güvenin içirilir hatta erişkin içinde bi an önce depo dolsun diye ya kas içi yada ağızdan söylenildiği gibi tüketilir.
Zeynepkirez Havvis damla normal olabilir ama iğne bilmiyorum guvenemedim gerçekten yan etkisi olur bişey olur sormak istedim çok teşekkür ederim yanıtınız için 🌹
Zeynepkirez Leyla13 reçetede ve Google’da sadece kas için diyor icilebilecegine dair bişey yazmıyor o yüzden tereddüt ettim .
Nevbahar Zeynepkirez bizimde 1yas tahlillerinde eksik cikti igne verdi b12 ilk hafta hergun olduk 2. Hafta ve 3hafta 2kere olsun son haftada 1kerre olduk igneyi biz bu sekilde igne olduk .
Zeynepkirez elagozlu35 damlanın ismi neydi hatırlıyorumusunuz bende yarın sağlık ocağındaki doktorumuza danişacağım
Nevbahar Zeynepkirez ama onun bi dozu olmali biz icindeki siviyi komple yapmadik dozlu yaptik. İcirilmesinide ilk defa duydum bizim sivinin cogu cipe gitti diyebilirim dozu ne kadrsa o kadarini aldi igneye vurdu. İcirilme hakkinda bilgim yok yablis yonlendirmiyim sizi
elagozlu35 Zeynepkirez bizede ilk içeriden ampulleri yazdı sonra rahat kullanamayz diye ocean damla dedi omu aldım
Asliaydn7 Zeynepkirez aynısını kullanıyoruz önce 5 tane her gün 1 tane olmak üzere içtik şimdi haftalık 1 e düştük icirin bir şey olmaz. B12 yi çok yükseltiyor gayet iyi
Zeynepkirez Asliaydn7 aynı ilaç mi acaba. Bize haftada 1 defa yarım dedi . Yan etki falan yapmadı değil mi ?
Havvis Sunay10 aslında evet cok sık hasta oluyordu cok halsiz Di ve huysuz Du bizde gidip kan verdik degerleri düşük cıktı
Sahrabalam Zeynepkirez kızımda 6. Ayda çıkmıştı düşüklük iştahsızlıktan şüphelenip test yaptırmak istemiştim ocean methyl diye damla kullandık bir şişeden sonra şişe dediğim 5 ml küçücük bisey düzeldi çok şükür 295 ti değerimiz sizin ki daha düşükmüş evet bebek ve çocuklarda içiriliyor kasa yapılan iğne olduğu için iğne olarak biraz daha risk taşıyor vişne suyuna katıp içirebilirsiniz abimin oğlu kullandı 4 ay kullandı ayda bir kere
Leyla54 Sahrabalam merhaba yardımcı olur musunuz bana kızımızda b12 si düşük çıktı ocean yazdı hoca ne kadar kullanıyorsunuz acaba
Elifnesli Zeynepkirez benim kizmda 8 aylık B12 eksligi var . Sizden gecmstr dedi benimde var.dedginiz ilacı yazdi igneli olan ama iğne olmuyack kırıp yarisini sen yarisini bebegine içir dedi. İlk bir hafta hergun sonra iki günde bir sonra üç günde bir seklinde devam et dedi. Yani igne yaptrmycknz ampulu kırıp icrecksniz ama çok acı degsk bı tadı var ben icemiyorum ama bebeğim içiyor o tadı 😂🤗