Haticenurr333 Kızım 4 aylık sadece mamayla besleniyor ek gıda için çok mu erken int de gördğm biraz arştırma yaptım sadece mamayla beslenen çocuklara 4. Aydan itibaren verilebiliyormuş doktorumuza gidince sorucam ama siz ne zaman başladnız , ne zaman başlanmalı
Ysgl26 Haticenurr333 doktorunu, karar vermeli buna. Kilo alımı ve gelişiminde bi gerilik yoksa 6. Aydan önce başlamamalı
uyusundabuyusunn Haticenurr333 kızımda 6. Ayda başladım Oğlumda 4.5 aylıkken başladım annelik içgüdüsü ile yaptım bunu çok da iyi oldu
Melisahinn Haticenurr333 sadece mama ile beslenen bebekler daha erken başlayabiliyor yinede en doğru kararı doktorun verecektir çünkü doktorlar bile birbiri ile çelişiyor
Haticenurr333 Ysgl26 doktoruma sorucam tabiki gidince sadece mamayla beslendigi için sürekli acıkıyor bi kaç yerdede görünce başlasam mı acaba dedim
UET35_ 5 ay 19 günlük bir oğlum var cumartesi artık başlatacağım 180 günü bekliyordum gerçi bir şey kalmadı ama annelik içgüdülerim hazır olduğuna emin hayırlısı bakalım hakkımızda🙏🙏 Sizin için de doktora bir danışın derim doktorum bana 4.5 aylıkken tattır demişti bende hani ilk 6 ay anne sütü veya formül mama demiştim 😂 yedir demiyorum tattır diyorum diye bir konuşma geçti ama dinlemedim 🥰
Haticenurr333 UET35_ hangi mamayı vermiştiniz bende sma veriyorum benimki anne sütü emmiyor sadece mama veriyorum ve doymuyor şuan 6 kiloda doktor kilosu iyi demişti ama gidince bi sorucam bende pek başlamak istemiyorum 6 aydan önce ama başlayanlar varmış
Dilan04400 Bnm bebeğimde 4 ay 14 günlük anne sütüyle besleniyor ama doymuyor bnde Tam 4 aylık olduğunda kaşık mamaya başladım
Haticenurr333 Dilan04400 şuan nasıl doyuyormu benimkide hiç doymuyor sadece mama veriyorum sma veriyorum kaşık mama daha mı iyi oluyor
Haticenurr333 uyusundabuyusunn bende başlasam mı çok kararsızım ne vermiştiniz ilklerde ilk çocugum çok tecrübesizm başlasam iyi olcak aslında sadece mamayla beslendigi için
Haticenurr333 Melisahinn haklısınz evet bende öyle okudum mamayla beslendigi için verilebiliyormuş ama tabiki doktoruma sorucam bakalım ona derse öyle yaprm
Mlk026 Benim doktorum da 5 ay başlayabilirsin dedi ben pek istekli değildim 6 aya 10 gün kala tadımlara başla dedi iyi ki başlamışım tadım sürecinde çok fark olmuyor zaten emmesi iştahı yerinde
Yusufhamza71 Haticenurr333 5. Aya gırdık bugun gecen hfta sordım bnde benım oglumda sadece mamayla beslenıyor 5 aylık olsun 2 öğün seklınde taşımlara basla dedı bızım doktorumuz