Başlarda zorlanabilirsiniz ama sonrası çok rahat olacaktır emin olun çevremde arası yakın çocuğu olanlardan biliyorum arkadaşa ihtiyaç duymuyorlar beraber büyüdükleri için öyle kıskançlık felanda olmuyor sizde birini büyütüp rahata alışmamış olursunuz :) ikisi birden büyürler yardımcı olacak birileride varsa hiç endişe etmeyin derim