Hazal_Ege bebeginiz saglikliysa kilosunu cok takmayin. Desem de takacaksiniz takariz anneyiz hele hele cevreden baskida varsa uff benin kizima ebe kilosu iyi dese bile kaynanam heo zayif diyo ben bile takiyorum ama minumuma indirmeye calisin benim bi arkadasim kari koca minyonlardi kizlarida oyle 1 yasindaayken kizlari 9 kiloydu veya esimin kuzeninin oglunun kafasi cok buyuktu risk grubuna girecek kadar ama baba da ayni oldugu icin doktor genetik dedi demem o ko genetik siz guzel beslediginizi dusunuyosaniz kan degerleri de guzelse lutfen yipratmayin kendinizi gercekten nekadsr zorlarsaniz zorlayin oldugu kadar oluyo. Benim kizim masAllah inanilmaz istahli bi bebek ama o yediklerine karsi kilosu cok cok az cok hareketli cunku ama baska bi bebege bakiyorum kizimin yediginin yarisini belki zor yiyo ama tosun gibi o yuzden bazen elimizde degil