Bebeğim iki aylık ve gündüz uyanık kalma süresi toplam 4 saati bulduğu oluyor. Toplasan bir buçuk saat anca uyuyor 40 dk bazen bir saat .. acaba sebebi gece uykusunu tam aldığı için mi? Geceleri sütü sağıp biberondan veriyorum beşikte yattığı yerden ben veriyorum kendi kendine uyuyor üç kere uyanıyor ondada sadece sütü içmek için