Esomi gündüz uykusunu bırakmayın bence. Aynısını yaşadık, şöyle yaptık, sabah erken kalktık, öğlen o kadar uykusu geliyor ki ben hiç uğraşmıyorum kendi 5 dk da uyuyor. Max 2 saat uyutuyorum, gerekirse gidip kaldırıyorum çünkü gece 12 ye kadar oturuyor