Sedasnmazturk Merhaba kızlar bebeğim 2 aylık burnu tıkalı ne yapabilirim doktor ilk doğduğunda fizyo diye bi damla vermişti rahat emsin diye böyle bir durum yokken şimdi kullanıyorum ama açılmıyor zor emiyor bademde öksürüyor
Demirbebek Serum fizyolojik DİE serumlar var onlardan alıp yan çevirip burnuna sıkın her ikideliğini de bolca biz 2. Aydan beri öyle yapıyoruz doktor tavsiyesi ile yutunca da sorun olmaz dedi