Ben prima premium ile başlamıştım. Sonra sleepye geçtim. Gece taşma yapınca gündüz sleepy gece aktif bebek kullanmaya başladım. Sabah uyanınca direk bezini değiştirsem sorun olmuyor. Uyandıktan hemen sonra çiş ve kaka yapıyor çünkü. 15 aylık aslında yavaş yavaş tuvalet iletişimine başlayabilirim.