miniksavasciveannesi Kizlar bu dr bilen duyan varmi ???? Oglumda beyin tümöru( ependimom ) hastaligi var onun gorusunu almak istiyorum ama muane ucreti biraz pahali geldi gittimde deyicek birimi diye sizlere sormak istedim ???
Kedininannesi miniksavasciveannesi plagiosefali için 2 kez ziyaret ettik kendisini. Müthiş bir doktor. Bu işin de en iyisi.
Babynurse miniksavasciveannesi kesinlikle işinde en iyi doktor hemşireyim aynı hastanede çalıştık Acıbadem Altunizade hastanesinde çok geçmiş olsun gözünüz kapalı gidin derim
miniksavasciveannesi Kedininannesi ilk gittiginizde nasildi neler yapti ? Davranis olarak yada axida olsa gercegi soyleme sekli sizce nasildir
miniksavasciveannesi Babynurse acida olsa gercegi soyleme sekli nasil tabi bunun hafifi kalmaz ama sert soylemekten daha iyidir 🥺 sifa bulmak istiyorum evladim icin sifa olurmu baska dr ilk ameliyati yapti doye ikinciyi yapmak istememezlik yaparmi .s
Kedininannesi miniksavasciveannesi ilk muayenede zaten yapılan her şeyi getirmenizi istiyor. Şu ana kadar neler yapıldıysa hepsini inceliyor. Bebeği muayene ediyor daha sonra babayla birlikte sizi odasına çağırıyor ve detaylarıyla her şeyi konuşuyor. Bu nedenle 3 yetişkin istiyorlar muayenede. Bebeğe dışarıda bakacak biri daha gelsin diyorlar. Muayeneler bittikten sonra sadece anne babayla süreci konuşuyorsunuz. Dolayısıyla bir başka doktor yapmış ben yapmam gibi bir şey düşüneceğini sanmıyorum. Yapılan işlemler çekilen MR varsa onlar tüm dosyayı götürüyorsunuz zaten
Babynurse miniksavasciveannesi zannetmiyorum öyle bir şey yapacağını ama yapabileceği her şeyi size açıklar ve elinden geleni yapar diye düşünüyorum