Bebeğim dün 4 aylık oldu ama çok az gülen bi bebek sesli gülüş daha hiç olmadı tebessümü de gün içinde sayılı oluyor. Nörolojik bir problem olabilir mi diye çok takıyorum. Dün 4.ay kontrolüne götürdüm doktor motor gelişimi çok iyi dedi. Çok hareketli, 3 buçuk aylıkken sırt üstünden yan dönmeye başladı dünden beri de sırt üstünden yüzüstü dönebiliyor. Göz takibi de iyi. Bir de 3 buçuk aylık olduğundan beri yabancı seçiyor yabancı biri gelince dudak büke büke ağlıyor. Ama bu az gülmesi önemli midir lütfen tecrübeli anneler bir fikir versin😞